يونيو ٠٨، ٢٠٠٨

][ حضـرات القضـاة ][



حضــــرات الـــقضــــــــــاة
لا تعجـــبوا من قولةٍ قد قلتها
ليلاي بطلةُ قصتي .. وقتلتها
ليلى ملاك طاهر .. أنا ذنبها
..
هي تدعي
أني سحقت ضلوعــها
أني جـــرحــت فؤادها
أني سكــبت دمـوعهـا
أني هـدمت قصــورها
أني .. وأني .. أنهــا
أنا لا أكـذّب قــــــولها
..
هــي مخلصــة
أنا خـــــــائـن
فلقـد وعـدتُ .. وما وفيت
ليـــلاى أوفــت عهـــــدها
ليلاي صـــانت ســــــرها
ليلاي أخــــفت دمعــــــها
لا تعجــبوا .. اصغـوا لها
..
ليلاي كــنز نادر .. واضعـتها
ليلاي أكفف حانيه .. قطــَّّعتها
ليلاي وصلٌ دائم .. وهجرتها
ليلاي بلسم راحتي .. آلمتـها
هي صــــادقة .. أنا مجــــرم
أنا جرمها
..
دمـــتم لنا يا ســـــــــــادتي
ما جئت اطلب حكمـــــــــكم
أنا جئت أرجــــو عفــــوها

هناك ٦ تعليقات:

عمرو مغيـث يقول...

خطير جدااا ..

ما شاء الله تحفة , الفكرة والتعبير والحس الموسيقى

تسلم ايدك يا احمد
حقيقى جميلة جدا

Simbawy يقول...

ويسلم مرورك يا عمرو

على فكره انا كتبت خاطرة جديدة اسمها

(في غيابك)

وانت كنت ملهمي فيها :)

قريبا سترى النور .. مع تلك الصورة

خالص مودتي

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ يقول...

رهييييييييييييبه
أنا أدمنتك يابني خلاص

تسلم ايدك

Simbawy يقول...

محمود باشا

ربنا يكرمك يارب

هههههههه بس الادمان ده مش كويس عشانك

لاني مش هقدر اوفر لك خاطرة كل ما الكبف يطلب :)


تحياتي لروحك المرحة ..

ودمت كما تحب ،،

وفاء بركات يقول...

السلام عليكم
من قر بذنبه غفرله ربه..حكمت المحكمه ببرأه المتهم لإعترافه بذنبه وعليه قررنا عودة المياه الي مجاريها
رائعه ياأحمد باشا

عمرو مغيث يقول...

ويسلم مرورك يا عمرو

على فكره انا كتبت خاطرة جديدة اسمها

(في غيابك)

وانت كنت ملهمي فيها :)

قريبا سترى النور .. مع تلك الصورة

خالص مودتي
_________

سيمباوي ..
دا شيء يسعدني طبعا يا احمد ..
طيب شوقتني اشوف الخاطرة الجديدة
مش عارف هي موجودة والا لسه لم تر النور ؟

اعذرني للتأخير :)