يوليو ١٥، ٢٠٠٨

تاج انا وصاحبي احمد

من غير مقدمات لقيت نفسي متدبس
وربنا يسامحه اللي كان السبب
سامعني يا احمد باشا :D
على كل الواجب اهو
والحل جنبيه او تحتيه مش هتفرق
نبدأ على بركة الله ..
=-=-=-=-=-=-=-=
قوانين الواجب
1- اذكر اسم من طلب منك حل الواجب ؟
احمد صاحب مدونة (أنا وصاحبي)
=-=-=-=-=-=-=-=
2-اذكر القوانين المتعلقه بهذا الواجب ؟
انا بتنيل اذكرها الان .(منقول) :D
=-=-=-=-=-=-=-=

3-تحدث عن 6 اسرار قد لا يكتشفها من يقابلك لاول مره ؟
لازم ستة يعني ؟؟ يا مسهل :
* اني بلاحظ الحجات الصغيرة جدا
* على عكس جرأتي كلاما لكن خجول فعلا
* اني مصري (وكل اللي بيقابلني او يكلمني بيعتقدني غير مصري) وده شيء مزعجني جدا .. سامعني يا محمود باشا :D
* اني بكره بعض الفاظ التهريج العادية من غير سبب حاطط تحتها خط احمر وخلاص ههههههههه ومتقولوليش زي ايه ..
* اني بكره التلفونات والموبايلات كره العمى رغم اني بستخدمها بشراهه
* اني بعرف اطبخ كويس وذويق جيد ومفجوع بس على خفيف هههههههه
=-=-=-=-=-=-=-=
4- حول هذا الواجب الى سته مدونبن واذكر روابط مدوناتهم ؟
اشمعنه ستة برضه ؟؟ اممم
* سلسبيل : صاحبة مدونه سلسبيل
* رحيق : صاحبة مدونة أواخر الشتا
* دكتور حمود : صاحب مدونه شخصية عامة
* ليالي : صاحبة مدونه إليك يا عمري
* وردة مصر : صاحبة مدونة نغــــــم
* محمود فرج : صاحب مدونه قصائد مبعثره
=-=-=-=-=-=-=-=
5- ترك تعليق فى مدونات من ارسلت اليهم الواجب ليعلموا به ؟
جارى العمل عليه وحيخلص حالا
الحمد لله خلصنا

هناك ١١ تعليقًا:

د. محمد رضا يقول...

مش فاهم حاجه خالص

بس مش مشكله

سعيد انك كتبتني مع السته دول

دا شرف ليا يا سيمبا

باي

غير معرف يقول...

حبيب قلبى اشكرك على هذا الاطراء طبعا من وجهه نظرى اعتبرته اطراء نيجى للمهم
*********************
ايه يا عم موضوع انك امريكى ده قصدى مش مصرى انا نفسى اشوفك كده يبقى فى كلام تانى

وموضوع الموبايل ده غريب جدا على العموم انمصحك ان تظل هكذا
***************************

لك منى كل الحب والاحترام
سلام

Simbawy يقول...

دكتور حمود

الفكرة وما فيها يا سيدي هو ان الاسألة دي بتمر على جروب كامل

كل واحد يجاوب عليها ويمررها للي يعرفهم عشان يجاوبوا عليها

وهما بدورهم يمرروها لاخرين .. وكده

من خلال الاجابات بنتعرف على جوانب الشخصية وبتتذكر اسماء مدونات ونتعرف على اصحابها وهكذا

Simbawy يقول...

انا وصاحبي - احمد باشا

يا سيدي لا اطراء ولا حاجة انا فعلا مبسوط بمعرفتكم .. ويشهد الله اني بحبكم

بخصوص شكلي انا مقلتش انه امريكاني يا باشا هههههه ومجبتش شكلي خالص في الموضوع

اللي قصدته ان لكنة كلامي مش مصرية خالص حتى لما بتكلم مصري . وده بيخلي اللي يقابلني او حتى يكلمني في التلفون يعتقد اني مش مصري :(

انما انا شكلا بقى انا احلى من القمر شوية هههههههه

بخصوص ثالثا .. الموبايل بتاعي جايبلي هستيريا لانه مش بيبطل زن (على وزن رن) بفكر استخدم الحمام الزاجل واريح دماغي :D

منور يا احمد باشا

غير معرف يقول...

حبيب قلبنا سيمباوي, هوه احمد بعت الواجب عليك .. معلش نستحمله شويه
برجاء التكرم وزيارة (انا وصاحبي) والتعليق علي بوست 30 خطوة نحو الامل رايك يهمنا

غير معرف يقول...

حبيب قلبى

لازم تيجى تنور مدونتى الجديده

Unknown يقول...

أسأل الله الذي لن تطيب الدنيا إلا بذكره
ولن تطيب الآخرة إلا بعفوه
ولن تطيب الجنة إلا برؤيته
أن يديم ثباتك ويقوي إيمانك وصحتك
ويرفع قدرك ويشرح صدرك
ويسهل خطاك لدروب الجنة
وأن يجعلك من عتقائه من النار
ومبروك عليك شهر رمضان

Simbawy يقول...

إسلام ..
معلش يا غالي كنت مشغول مش بدخل
هروح الحقهم حالا بس يارب يكونوا لسه تلاتين خطوة ولا زمانهم بقوا ميل
كل رمضان وانت طيب ،،

Simbawy يقول...

أحمد بدر الدين
الف مبروك المدونة الجديدة يا ريس
وإن شاء الله هتلاقيني هناك
نورت سيمباوي بمرورك
كل رمضان وانت طيب ،،

Simbawy يقول...

نهر الحب
ربنا يكرمك ويحفظك
ويجعل لك من جميل دعواتك اوفر النصيب
شكرا لكل دعوة دعوتيها
وأسال من رفع السماء بلا عمد أن يهبك خير الدنيا وخير الآخرة
نورتي سيمباوي
وكل رمضان وأنتِ بخير ،،

Simbawy يقول...

غير معروف
كل رمضان وانت طيب يا راجل يا طيب
رغم اني بحول اتحاشى السياسة قدر الامكان (خصوصا قبل نزولي مصر في اجازتي المعتاده ههههه ) لكن مع ذلك انا أؤيدك في معظم ما قلته

لكن أصل الموضوع (تاج) مفيهوش ريحة سياسة خالص ..
نورت سيمباوي
وشهرك مبارك